Powitanie.


     Początki są trudne... Jednak zaczynać coś po raz kolejny jest jeszcze gorzej! 

W tym roku postanowiłam zmienić swoje życie, wiecie - dieta, ćwiczenia, te sprawy. Ale nie martwcie się, to nie będzie kolejna strona z przepisami, inspiracjami i zdjęciami chudych dziewczyn. Mam marzenie dotrzeć do ludzi, którzy jednak wolą czytać niż oglądać obrazki. 


    Nie będę się tutaj rozpisywać na mój temat bo przeczytacie to w zakładce 'o mnie' (oczywiście jak tylko dopracuję szablon do końca). Nie mogłam się po prostu doczekać aż napiszę pierwszą notkę!

    Jeśli chodzi o tematykę bloga to myślę, że będzie on dotyczył moich osobistych przemyśleń na codzienne tematy. Chciałabym nauczyć się pisać felietony więc na początku będę katowała Was moimi próbami ogarnięcia tej formy. Moim kolejnym 'celem' jest nauka systematyczności i samodyscypliny. Mam nadzieję, że ta ogromna chęć wylania z siebie natłoku myśli sprawi iż nie porzucę strony za 2 miesiące.
   Niestety nie mogę dać gwarancji, że będzie to ciekawe miejsce dla wszystkich. Mam nadzieję znaleźć choć jedną osobę dla której czytanie tych wpisów będzie przyjemnością i wieczornym relaksem.
Co z tego wyjdzie dowiemy się z czasem.

Teraz może chociaż się  przedstawię - jestem Kasia, mam 22 lata i kłopoty z przecinkami (ale to też jest w moich postanowieniach noworocznych!).