Nie dajmy sobie wmówić, że nam się nie uda.

    Młodzi, wykształceni, z wielkich ośrodków, powielający schemat systemu, który każe iść do LO bo zawodówka to dla patologii, a technikum to aż 4 lata! Potem koniecznie studia, nie ważne jakie, ważne że jest magister przed nazwiskiem, a potem jak się uda to załapać się gdzieś do pracy w zawodzie, a jak nie to pozostaje sieciówka i okazuje się, że ktoś nas bardzo oszukał.


    Ja też dałam się oszukać, zmarnowałam wiele szans w moim życiu i już mam tego dość. Dość dostawania pracy tylko po znajomości, albo za 8 zł brutto. W urzędach dla młodych miejsc nie ma bo PANI URZĘDNICZKA nudzi się w domu i nie chce odejść na emeryturę, a że nie zna obsługi komputera i zapomniała, że komuna skończyła się (teoretycznie) w 1989r. to już nie ważne. Miałam żal do systemu i szkolnictwa, które nie uczy myślenia i dorosłego życia. Już nie mam, przynajmniej od jakiegoś czasu się staram. Doszłam do wniosku iż praca na etat to zupełnie nie dla mnie. Lepiej czuję się pracując na własny rachunek i nie lubię gdy ktoś stoi mi nad głową. Jednak najtrudniej jest uwierzyć, że damy radę to udźwignąć.


         Najważniejsze to nigdy nie dać sobie wmówić, że coś nam się nie uda, że z pasji nie da się wyżyć. Guzik prawda. Potrzeba jedynie odrobiny ryzyka i duuuuużo czasu oraz samozaparcia. Przykładów tych, którym się powiodło nie trzeba szukać daleko - czołowi blogerzy, artyści czy freelancerzy też jakoś zaczynali. Dziś odnoszą sukcesy, a nam pozostało wyzbyć się uczucia zazdrości (które swoją drogą nic nam nie daje poza frustracją) i zacząć czerpać inspiracje. 

     Tak więc jeśli masz pomysł, ale boisz się, że nie wyjdzie - przestań się bać! Zakładam, że do stracenia masz niewiele, ale zyskać możesz pracę marzeń. Pamiętaj - życie jest jedno i niestety czas szybko ucieka.

Robisz śliczną biżuterię?
Pieczesz pyszne torty?
Kochasz pisać?
Interesujesz się czymś od zawsze, coś sprawia ci wyjątkową przyjemność?
Po prostu chcesz być swoim własnym szefem?

Spróbuj. 
Ja właśnie idę spróbować...

Trzymajcie kciuki! :) 

    
https://www.facebook.com/niemamzdania/https://plus.google.com/u/0/116439773087178873197/postshttps://twitter.com/NieMamZdania

zaobserwuj!