Zdjęcie tygodnia 08.02-14.02

www.national-geographic.pl

     Jeleń - jedno z najpiękniejszych zwierząt żyjących na ziemi. Kojarzony jest z dostojnością i siłą. Symbolizuje bliskość świata nadprzyrodzonego, oznacza wytrwałość, konsekwentne dążenie do celu i dbałość o równowagę energetyczną. 

 

  W tym tygodniu zainspirowało mnie niesamowicie piękne zdjęcie jelenia szlachetnego. Niby niepozorne zwierzę, z którego aż bije elegancja i dostojność. Jak dla mnie niekwestionowany król polskich lasów. Bardzo żałuję, że nigdy nie udało mi się zobaczyć go na żywo, raz tylko słyszałam odgłosy rykowiska w górach, ale wtedy byłam przekonana, że to niedźwiedź.

    W kulturze tatuażu jeleń jest symbolem św. Huberta i myśliwych, świadczy o dojrzałości życiowej i nieugiętości. I choć nie jestem myśliwym to zastanawiam się nad tatuażem  z motywem jelenia.

@marielleroyseth_art
marielleroyseth_art
Marielle
marielleroyseth_art
Marielle

    Co myślicie o tym zdjęciu? Dobry motyw na tatuaż czy raczej byście się nie zdecydowali? 
PS. Zapraszam do obserwowania bloga! :D

https://plus.google.com/u/0/116439773087178873197/postshttps://twitter.com/NieMamZdania